Psychologia konsumenta : psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich /
Opis
- Tytuł: Psychologia konsumenta : psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich / Anna Jachnis.
- Autor : Jachnis, Anna
- ISBN: 9788360186558
- Słowa kluczowe :
- Opis fizyczny : 411 s. ; 21 cm.
- Wydawca: Oficyna Wydawnicza Branta,
- Miejsce wydania: Bydgoszcz ; Warszawa :
- Data wydania: 2007.
MARC
- 000 @ 00876nam+a2200193+i+4500
- 001 @ 942386
- 008 @ 081208s2007++++pl+||||g+||||+000+||pol+|
- 020 a 9788360186558
- 040 a RZESZ 005 c RZESZ 005
- 100
1
a Jachnis, Anna - 245
1
0
a Psychologia konsumenta : b psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich / c Anna Jachnis. - 260 a Bydgoszcz ; a Warszawa : b Oficyna Wydawnicza Branta, c 2007.
- 300 a 411 s. ; c 21 cm.
- 650
4
a Konsumenci - 650
4
a Zachowanie - 920 a ISBN 978-83-60186-55-8
- 999 a MBP_Bielsk_Podl b GK
Dublin Core
Indeksy
- Autor: Jachnis, Anna
- Tytuł: Psychologia konsumenta : psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich / Anna Jachnis.
- Sygnatura:
- Data: 2007.
- Wydawca: Oficyna Wydawnicza Branta,
- Miejsce wydania:
- ISBN:
- Temat:
- Słowa kluczowe:
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: 9446
- Lokalizacja egzemplarza: Biblioteka Główna Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa w Poznaniu
- Numer inwentarzowy: 9446
- Siglum biblioteki: 300001987
- Sygnatura: 9447
- Lokalizacja egzemplarza: Biblioteka Główna Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa w Poznaniu
- Numer inwentarzowy: 9447
- Siglum biblioteki: 300001987