Marketing w polskich przedsiębiorstwach - doświadczenia i prognozy : seminarium naukowo-szkoleniowe, Poznań 22 maja 1998 roku /
Opis
- Tytuł: Marketing w polskich przedsiębiorstwach - doświadczenia i prognozy : seminarium naukowo-szkoleniowe, Poznań 22 maja 1998 roku / [red. nauk. Józef Garczarczyk ; aut. ref. Białowąs Sylwester et al.] ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Badań Marketingowych, Zakład Badań Marketingowych "Infomarkt".
- ISBN: 8385274359
- Słowa kluczowe :
- Opis fizyczny : 139, [2] s. : wykr. ; 24 cm.
- Wydawca: "Bonami",
- Miejsce wydania: Poznań :
- Data wydania: 1998.
- Informacje dodatkowe: Nazwy aut. na s. [241].
- UKD: 339.138(438)(061)
MARC
- 000 @ 01772nam+a2200445+i+4500
- 001 @ b0000001224756
- 008 @ 981207s1998++++pl+a++++++++++100+0+pol++
- 015 a UWD 1999/7287
- 020 a 8385274359
- 035 a 991008701309705066
- 035 a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910224625305606
- 035 a (PL-WaBN)b1224756x-48omnis_nlop
- 035 a b1224756x
- 035 a (OCoLC)749755270
- 035 a (PL)b0000001224756
- 035 a zz2005904298
- 040 a WA N c WA N
- 041
0
a pol - 080 a 339.138(438)(061)
- 245
0
0
a Marketing w polskich przedsiębiorstwach - doświadczenia i prognozy : b seminarium naukowo-szkoleniowe, Poznań 22 maja 1998 roku / c [red. nauk. Józef Garczarczyk ; aut. ref. Białowąs Sylwester et al.] ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Badań Marketingowych, Zakład Badań Marketingowych "Infomarkt". - 260 a Poznań : b "Bonami", c 1998.
- 300 a 139, [2] s. : b wykr. ; c 24 cm.
- 336 2 rdacontent a Tekst b txt
- 337 2 rdamedia a Bez urządzenia pośredniczącego b n
- 338 2 rdacarrier a Wolumin b nc
- 380 a Książki
- 500 a Nazwy aut. na s. [241].
- 650
7
a Marketing - 650
0
a Marketing - 651
7
a Polska - 655
7
2 DBN a Materiały konferencyjne - 658 a Zarządzanie i marketing
- 700
1
a Białowąs, Sylwester - 700
1
e Redakcja a Garczarczyk, Józef - 710
2
a "Bonami" Wydawnictwo-Drukarnia - 710
2
a Zakład Badań Marketingowych "Infomarkt" - 710
2
a Katedra Badań Marketingowych (Akademia Ekonomiczna ; Poznań) - 920 a 83-85274-35-9
- 996 a .b1224756x
Dublin Core
Indeksy
- Autor:
- Tytuł: Marketing w polskich przedsiębiorstwach - doświadczenia i prognozy : seminarium naukowo-szkoleniowe, Poznań 22 maja 1998 roku / [red. nauk. Józef Garczarczyk ; aut. ref. Białowąs Sylwester et al.] ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Badań Marketingowych, Zakład Badań Marketingowych "Infomarkt".
- Sygnatura: 2050
- Data: 1998.
- Wydawca: "Bonami",
- Miejsce wydania: Poznań :
- ISBN:
- Język: pol
- Temat: Marketing
- Słowa kluczowe:
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: 2050
- Lokalizacja egzemplarza: Biblioteka Główna Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa w Poznaniu
- Numer inwentarzowy: 2050
- Siglum biblioteki: 300001987