Pedagogika wczesnoszkolna : uczeń i nauczyciel w zmieniającej się przestrzeni społecznej. Uczeń i nauczyciel w zmieniającej się przestrzeni społecznej

Library catalog
Books WSB
Download bibliographic description

Description

MARC

  • 000 @ 02736nam+a2200529+i+4500
  • 001 @ b0000003670838
  • 008 @ 150313s2014++++pl+a++++++++++000+0+pol++
  • 015 a UWD 2015/9450
  • 020 a 9788377806371
  • 035 a 991045848649705066
  • 035 a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910167545205606
  • 035 a (PL-WaBN)b36708380-48omnis_nlop
  • 035 a b36708380
  • 035 a (OCoLC)890380857
  • 035 a (PL)b0000003670838
  • 035 a xx003144106
  • 040 a WA N c WA N d WA N
  • 041
    0
     
    a pol a eng b pol
  • 080 a 37.091.321
  • 080 a 373.3.046-021.64
  • 084 a 01
  • 245
    0
    0
    a Pedagogika wczesnoszkolna : b uczeń i nauczyciel w zmieniającej się przestrzeni społecznej. c red. nauk. Marzena Magda-Adamowicz, Iwona Kopaczyńska, Mirosława Nyczaj-Drąg. n T. 2 /
  • 246
    3
    0
    a Uczeń i nauczyciel w zmieniającej się przestrzeni społecznej
  • 260 a Toruń : b Wydawnictwo Adam Marszałek, c 2014.
  • 300 a 298, [1] s. : b il. ; c 23 cm.
  • 336 2 rdacontent a Tekst b txt
  • 337 2 rdamedia a Bez urządzenia pośredniczącego b n
  • 338 2 rdacarrier a Wolumin b nc
  • 380 a Książki
  • 500 a Notka wydawnicza: Rozważania stanowiące treść tej książki koncentrują się wokół problematyki szeroko rozumianych procesów rozwoju i uczenia się dziecka w wieku wczesnoszkolnym oraz roli nauczyciela w pierwszym etapie szkolnej edukacji, analizowanych w kontekście przemian społeczno–kulturowych. Wielu badaczy zajmujących się jakością wcześnej edukacji dziecka podkreśla rażące nieprzystosowanie współczesnej szkoły do pracy z 7–10 letnim dzieckiem przestarzałą metodę, brak aktywności badawczej na lekcjach, incydentalność współpracy grupowej, dyscyplinę ciszy i znieruchomienia rodem z pedagogiki XIX wieku.
  • 504 a Bibliogr. s. 265-298.
  • 546 a Tekst częśc. ang. Streszcz. pol. przy rozdz.
  • 648
     
    7
    a 2001-
  • 650
     
    0
    a Education, Primary x metody
  • 650
     
    7
    a Nauczyciele nauczania początkowego x praca
  • 650
     
    7
    a Praca
  • 650
     
    7
    a Nauczanie początkowe
  • 650
     
    7
    a Metody nauczania
  • 658 a Edukacja i pedagogika
  • 658 a Gospodarka, ekonomia, finanse
  • 700
    1
     
    e Redakcja a Magda-Adamowicz, Marzenna
  • 700
    1
     
    e Redakcja a Kopaczyńska, Iwona
  • 700
    1
     
    e Redakcja a Nyczaj-Drąg, Mirosława
  • 710
    2
     
    4 pbl a Wydawnictwo Adam Marszałek
  • 920 a 978-83-7780-637-1

Dublin Core

Copies

  • Signature: 0
  • Copy location: Biblioteka Główna Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa w Poznaniu: Filia w Gliwicach
  • Numer inwentarzowy: 5337/WZGL
  • Siglum biblioteki: 300001987
  • Signature: 0
  • Copy location: Biblioteka Główna Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa w Poznaniu: Filia w Gliwicach
  • Numer inwentarzowy: 5338/WZGL
  • Siglum biblioteki: 300001987