Pedagogika wczesnoszkolna : uczeń i nauczyciel w zmieniającej się przestrzeni społecznej. Uczeń i nauczyciel w zmieniającej się przestrzeni społecznej
Opis
- Tytuł: Pedagogika wczesnoszkolna : uczeń i nauczyciel w zmieniającej się przestrzeni społecznej. red. nauk. Marzena Magda-Adamowicz, Iwona Kopaczyńska, Mirosława Nyczaj-Drąg. T. 2 /
- ISBN: 9788377806371
- Słowa kluczowe :
- Education, Primary metody
- Nauczyciele nauczania początkowego praca
- Praca
- Nauczanie początkowe
- Metody nauczania
- Edukacja i pedagogika
- Gospodarka, ekonomia, finanse
- Opis fizyczny : 298, [1] s. : il. ; 23 cm.
- Wydawca: Wydawnictwo Adam Marszałek,
- Miejsce wydania: Toruń :
- Data wydania: 2014.
- Informacje dodatkowe: Notka wydawnicza: Rozważania stanowiące treść tej książki koncentrują się wokół problematyki szeroko rozumianych procesów rozwoju i uczenia się dziecka w wieku wczesnoszkolnym oraz roli nauczyciela w pierwszym etapie szkolnej edukacji, analizowanych w kontekście przemian społeczno–kulturowych. Wielu badaczy zajmujących się jakością wcześnej edukacji dziecka podkreśla rażące nieprzystosowanie współczesnej szkoły do pracy z 7–10 letnim dzieckiem przestarzałą metodę, brak aktywności badawczej na lekcjach, incydentalność współpracy grupowej, dyscyplinę ciszy i znieruchomienia rodem z pedagogiki XIX wieku.
- UKD:
- 37.091.321
- 373.3.046-021.64
MARC
- 000 @ 02736nam+a2200529+i+4500
- 001 @ b0000003670838
- 008 @ 150313s2014++++pl+a++++++++++000+0+pol++
- 015 a UWD 2015/9450
- 020 a 9788377806371
- 035 a 991045848649705066
- 035 a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910167545205606
- 035 a (PL-WaBN)b36708380-48omnis_nlop
- 035 a b36708380
- 035 a (OCoLC)890380857
- 035 a (PL)b0000003670838
- 035 a xx003144106
- 040 a WA N c WA N d WA N
- 041
0
a pol a eng b pol - 080 a 37.091.321
- 080 a 373.3.046-021.64
- 084 a 01
- 245
0
0
a Pedagogika wczesnoszkolna : b uczeń i nauczyciel w zmieniającej się przestrzeni społecznej. c red. nauk. Marzena Magda-Adamowicz, Iwona Kopaczyńska, Mirosława Nyczaj-Drąg. n T. 2 / - 246
3
0
a Uczeń i nauczyciel w zmieniającej się przestrzeni społecznej - 260 a Toruń : b Wydawnictwo Adam Marszałek, c 2014.
- 300 a 298, [1] s. : b il. ; c 23 cm.
- 336 2 rdacontent a Tekst b txt
- 337 2 rdamedia a Bez urządzenia pośredniczącego b n
- 338 2 rdacarrier a Wolumin b nc
- 380 a Książki
- 500 a Notka wydawnicza: Rozważania stanowiące treść tej książki koncentrują się wokół problematyki szeroko rozumianych procesów rozwoju i uczenia się dziecka w wieku wczesnoszkolnym oraz roli nauczyciela w pierwszym etapie szkolnej edukacji, analizowanych w kontekście przemian społeczno–kulturowych. Wielu badaczy zajmujących się jakością wcześnej edukacji dziecka podkreśla rażące nieprzystosowanie współczesnej szkoły do pracy z 7–10 letnim dzieckiem przestarzałą metodę, brak aktywności badawczej na lekcjach, incydentalność współpracy grupowej, dyscyplinę ciszy i znieruchomienia rodem z pedagogiki XIX wieku.
- 504 a Bibliogr. s. 265-298.
- 546 a Tekst częśc. ang. Streszcz. pol. przy rozdz.
- 648
7
a 2001- - 650
0
a Education, Primary x metody - 650
7
a Nauczyciele nauczania początkowego x praca - 650
7
a Praca - 650
7
a Nauczanie początkowe - 650
7
a Metody nauczania - 658 a Edukacja i pedagogika
- 658 a Gospodarka, ekonomia, finanse
- 700
1
e Redakcja a Magda-Adamowicz, Marzenna - 700
1
e Redakcja a Kopaczyńska, Iwona - 700
1
e Redakcja a Nyczaj-Drąg, Mirosława - 710
2
4 pbl a Wydawnictwo Adam Marszałek - 920 a 978-83-7780-637-1
Dublin Core
Indeksy
- Autor:
- Tytuł:
- Sygnatura: 0
- Data: 2014.
- Wydawca: Wydawnictwo Adam Marszałek,
- Miejsce wydania: Toruń :
- ISBN:
- Język:
- Temat:
- Słowa kluczowe:
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: 0
- Lokalizacja egzemplarza: Biblioteka Główna Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa w Poznaniu: Filia w Gliwicach
- Numer inwentarzowy: 5337/WZGL
- Siglum biblioteki: 300001987
- Sygnatura: 0
- Lokalizacja egzemplarza: Biblioteka Główna Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa w Poznaniu: Filia w Gliwicach
- Numer inwentarzowy: 5338/WZGL
- Siglum biblioteki: 300001987